ویدئو | استقبال از تیم ملی فوتسال افغانستان در مشهد داعش مسئولیت حمله به نمازگزاران هرات را بر عهده گرفت عکس‌هایی از مراسم تشییع پیکر شهدای حمله به مسجد شیعیان در هرات راه آهن ایران برای حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه مجددا اعلام آمادگی کرد کاظمی‌قمی، کرزی و عبدالله حمله به شیعیان در هرات را محکوم کردند ویدئو | شناسایی خانواده شهید «نسیم افغانی» پس از سال‌ها گمنامی سفارت ایران در کابل حمله تروریستی هرات را محکوم کرد تمجید وحید شمسایی از عملکرد افغانستان در جام ملت‌های آسیا + فیلم شهادت ۷ نمازگزار در حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) در هرات صعود چهارپله‌ای فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال افغانستان: از شادی ملت خوب افغانستان خوشحال هستم ویدئو | شادی مردم هرات پس از راهیابی تیم ملی فوتسال افغانستان به جام جهانی ویدئو | هیجان گزارشگر افغانستانی پس از صعود تیم ملی فوتسال کشورش به جام جهانی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و قرقیزستان (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) شگفتی سازی افغانستان با هدایت مربیان ایرانی | تیم ملی فوتسال افغانستان به جام جهانی صعود کرد مشهد خانه فوتسال افغانستان مرتضایی: آسیا باید باور کند که در فوتسال قدرتی به‌نام افغانستان وجود دارد پخش زنده بازی افغانستان و قرقیزستان انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شناسایی خانواده شهید نسیم افغانی از طریق DNA توسط بنیاد شهید آخرین وضعیت آب و هوا در ولایت‌های افغانستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

 سازمان ملل: نیازمند ۶۱۳ میلیون دلار برای حمایت از پناهجویان افغانستانی در ۵ کشور هستیم

  • کد خبر: ۱۵۵۱۵۳
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
 سازمان ملل: نیازمند ۶۱۳ میلیون دلار برای حمایت از پناهجویان افغانستانی در ۵ کشور هستیم
کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان اعلام کرد برای حمایت از پناهجویان افغانستانی در پنج کشور ۶۱۳ میلیون دلار نیاز است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان اظهار داشت برای رسیدگی به وضعیت پناهندگان افغان در سال جاری میلادی در کشور‌های ایران، پاکستان، تاجیکستان، ترکمنستان و ازبکستان، طرح کمک ۶۱۳ میلیون دلاری ارائه کرده است.

این مبلغ برای حمایت از ۷.۹ میلیون پناهنده درخواست شده است که ۵.۲ میلیون نفر از آن‌ها شامل پناهندگان افغان و ۲.۷ میلیون نفر دیگر را میزبانان محلی آن‌ها در سراسر منطقه تشکیل می‌دهد.

کشور‌های یاد شده میزبان ۸.۲ میلیون افغان از جمله ۲ میلیون پناهنده ثبت شده افغان هستند. بسیاری از آن‌ها از دهه‌ها به این سو در این کشور‌ها بوده‌اند که بیشترشان در ایران و پاکستان به سر می‌برند.

«شیبا مانتو» سخنگوی کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان  در یک نشست خبری گفت یکی از دفتر‌های سازمان ملل در ژنو با مطرح کردن پیشنهاد ۶۱۳ میلیون دلاری از شرکای این سازمان خواسته تا از پناهندگان افغان حمایت کنند.

به گزارش رسانه‌ها، بسیاری از پناهندگان افغان در ایران و پاکستان توقع دارند تا سازمان ملل در بخش‌های مختلف به آنان کمک کند.

کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان همچنین خاطرنشان کرد که درخواست کمک مالی مشابه برای سال ۲۰۲۲ نیز شده بود، اما فقط ۵۲ درصد تأمین شد و از جمله ۶۲۳ میلیون دلار تاکنون ۳۲۱ میلیون آن دریافت شده است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->